مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:302020-01-18سياسي

مهمترین لایحه اقتصادی دولت در وزارت اقتصاد قفل شد


لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم که قطعا در شرایط کنونی مهمترین لایحه اقتصادی دولت تلقی می شود 5 ماه است در وزارت اقتصاد مانده و خبری از نهایی شدن آن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، آذرماه سال 97 با شدت گرفتن تحریم های ظالمانه، موضوع اصلاح ساختار بودجه از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد تا در بودجه سال 98 و 99 و پس از آن لحاظ شود.

یکی از محورهای اصلی اصلاح ساختار با توجه به کاهش درآمدهای نفتی، ایجاد و توسعه پایه های مالیاتی و مبارزه با فرار مالیاتی است که در شرایط کنونی مهمترین لایحه اقتصادی دولت خواهد بود.

  در حال حاضر، سالگرد دستور مقام معظم رهبری برای اصلاح ساختار بودجه هم تمام شد و خبری از اتمام لایحه ساماندهی معافیت های مالیات های مستقیم در وزارت اقتصاد که باید در خط مقدم جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم ها باشد، نیست.

ابتدا قرار بود لوایح متعددی از جمله مالیات بر عائدی سرمایه، مالیات ساماندهی معافیت های مالیاتی و مجموع درآمد به طور مجزا تهیه شود.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی خرداد ماه گفته بود: مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر درآمدهای مستقیم در قالب دو لایحه مجزا در حال طی کردن مراحل نهایی خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین لایحه اقتصادی دولت در وزارت اقتصاد قفل شد

مهمترین لایحه اقتصادی دولت در وزارت اقتصاد قفل شد