مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:262020-01-18اقتصادي

طرح شیوع شناسی معلولیت ها از یکم بهمن اجرا می شود


طرح آموزشی رصد شیوع و علت شناسایی معلولیت از یکم بهمن ماه در استان اردبیل با هدف کاهش شیوع معلولیت در مناطق مختلف شهری و روستایی اجرایی می شود.

- از اردبیل؛ بهزاد ستاری با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده 14 هزار خانوار در این طرح مورد پرسش قرار خواهند گرفت، افزود: این خانواده ها به صورت نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند و همه جامعه آماری استان در این طرح مدنظر است.

وی گفت: پرسشگران این طرح با کارت معتبر در درب منازل خانواده های منتخب حضور خواهند داشت و از خانواده ها تقاضا داریم با همکاری به سوالات آنها پاسخ دقیق ارائه دهند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: خروجی این طرح موجب شناسایی علت شیوع معلولیت در مناطق مختلف استان خواهد شد که این امر باعث برنامه ریزی در راستای کاهش این امر خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل یادآور شد: برای تحقق شعار امسال مبنی بر ارتقای مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار تلاش برای فراهم آوردن امکانات، منابع و شکوفاسازی استعداد معلولان انجام می پذیرد.

ستاری با اشاره به تصویب قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت در ماه های اخیر تلاش های مناسبی را برای ارتقای شرایط مددجویان بهزیستی انجام داده و منابع مناسبی نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شیوع شناسی معلولیت ها از یکم بهمن اجرا می شود

طرح شیوع شناسی معلولیت ها از یکم بهمن اجرا می شود