مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:252020-01-18ورزشي

استیلی بیشتر «بازنده» بوده تا «ناجی»


چرا یک «اخراجی» در رأس کادر فنی تیم امید قرار گرفت؟ واژه «اخراج» در کنار نام استیلی به عنوان سرمربی نهادینه شده و انتصاب یک «اخراجی» برای تیم امید، - چرا یک اخراجی در رأس کادر فنی تیم امید قرار گرفت؟ واژه اخراج در کنار نام استیلی به عنوان سرمربی نهادینه شده و انتصاب یک اخراجی برای تیم امید، فقط باعث شد تا حسرت 44 ساله به 48 ساله افزایش پیدا کند.

اما آیا این نتیجه ضعیف باعث می شود تا استیلی نیز تصمیم به بازنشستگی بگیرد یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: تیم امید با حمید استیلی از صعود به دور حذفی انتخابی المپیک 2020 بازماند و از دور رقابت ها کنار رفت تا حسرت صعود به این رقابت ها 48 ساله شود.

حذف از مسابقات فوتبال انتخابی المپیک امری بود که از سوی بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان پیش بینی می شد اما این که این اتفاق با مربیگری حمید استیلی رخ داد، جای بحث و نقد جدی از سوی کسانی دارد که با صلاحدیدشان او را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

استیلی اما طی 10 سال مربیگری در سطح اول فوتبال ایران، بیشتر یک بازنده بوده تا ناجی .

بررسی کارنامه مربیگری او نشان می دهد که به جز دوره تقریبا موفق با استیل آذین، در سایر تیم ها عملکرد ضعیفی داشته که در نهایت منجر به کناررفتن یا همان اخراج از سوی مدیریت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیلی بیشتر «بازنده» بوده تا «ناجی»

استیلی بیشتر «بازنده» بوده تا «ناجی»