مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:452020-01-18اجتماعي

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل روز دوشنبه در استان بوشهر فعال خواهد بود گفت: طی این مدت خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، زهرا راستگو بیان کرد: سامانه بارشی که اواخر وقت دیروز وارد استان شده تا اوایل روز دوشنبه در استان بوشهر فعال خواهد بود و طی این مدت آسمان استان در برخی از ساعت ها ابری همراه بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به وزش باد به نسبت شدید، خلیج فارس نیز طی مدت مذکور مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: از ظهر یک شنبه و طی روز دوشنبه با وزش باد قابل ملاحظه شمال غربی، ضمن اینکه دمای هوا به طور نسبی کاهش می یابد، خلیج فارس نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: جهت باد تا فردا بیشتر جنوب شرقی تا جنوبی غربی با سرعت 14 تا 38 گاهی بیش از 46 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا 90 تا 150 گاهی تا 210 سانتیمتر پیش بینی می شود.

راستگو اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 01:11 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 07:41 دقیقه، مد دوم ساعت 14:58 دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 22:09 دقیقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه