مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:362020-01-18اقتصادي

اجرای طرح ملی احداث گلخانه های کوچک مقیاس در اردبیل


خلیل نیکشاد روز شنبه در بازدید از طرح های احداث گلخانه های مقیاس کوچک خلخال افزود: در این طرح گلخانه های کوچک مقیاس در مساحت های کمتر از 300 مترمربع در داخل محدوده شهر و روستا برای افزایش تولید در محیط های کنترل شده گلخانه ای و افزایش بهره وری از زمین های خرد و کوچک کشاورزی و همچنین تسریع و تسهیل در فرآیند صدور مجوزها احداث شده است.

وی اظهارداشت: تعداد پرونده های ثبت نامی در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک مربوط به گلخانه های خلخال 70 مورد و تعداد مجوزهای صادره در خلخال 59 مورد است که 11 مورد از این طرح ها احداث گلخانه های مقیاس بزرگ و 48 مورد گلخانه های مقیاس کوچک هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین گفت: تعداد افراد معرفی شده به بانک های عامل در این رابطه نیز 17 نفر بوده که 6 مورد از این مربوط به احداث گلخانه های بزرگ مقیاس و هشت مورد نیاز کوچک مقیاس هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع افراد معرفی شده به بانک برای دریافت 140 میلیارد ریال تسهیلات بانکی احداث پروژه های گلخانه ای تاکنون 27 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده و بیشترین تعداد مجریان طرح های احداث گلخانه های مقیاس کوچک در روستاهای علی آباد و گورانسراب این شهرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی احداث گلخانه های کوچک مقیاس در اردبیل

اجرای طرح ملی احداث گلخانه های کوچک مقیاس در اردبیل