مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:362020-01-18فرهنگي

دلتنگی های یک کارگردان تئاتر و دلگرمی های نوید محمدزاده


رضا بهرامی که این روزها نمایش «کریمولوژی» را  برای دومین بار روی صحنه برده است، هرچند از برخی از اتفاقات در تئاتر دلگیر است، اما حضور تهیه کنندگانی مانند نوید محمدزاده و سجاد افشاریان را که متعلق به بدنه تئاتر هستند، - رضا بهرامی که این روزها نمایش کریمولوژی را  برای دومین بار روی صحنه برده است، هرچند از برخی از اتفاقات در تئاتر دلگیر است، اما حضور تهیه کنندگانی مانند نوید محمدزاده و سجاد افشاریان را که متعلق به بدنه تئاتر هستند، مایه دلگرمی می داند.

این کارگردان تئاتر که این روزها نمایش خود را در تئاتر هامون اجرا می کند، در گفتگو با خبرنگار تئاتر ایسنا از کم توجهی به گونه های مختلف نمایش ایرانی، اتفاقات ناخوشآیند مالی، خالی شدن تعدادی از آثار نمایشی از تفکر و .

سخن گفت اما ابراز خوشنودی کرد که حضور نوید محمدزاده در کنار نمایش کریمولوژی باعث آرامش گروه اجرایی شده است.

وی گفت: قطعا حضور کسی مانند نوید محمدزاده به عنوان تهیه کننده در کنار ما سبب می شود بخش زیادی از نگرانی هایمان برطرف شود و دلگرم تر به کار ادامه دهیم.

او با اشاره به مشکلاتی که در نخستین نوبت اجرای این نمایش برایش پیش آمده بود، یادآور شد: در اولین نوبت اجرایمان در تئاتر شهر سه روز پیش از اجرا با دوستانی که به عنوان تهیه کننده در تئاتر فعالیت دارند، تماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلتنگی های یک کارگردان تئاتر و دلگرمی های نوید محمدزاده

دلتنگی های یک کارگردان تئاتر و دلگرمی های نوید محمدزاده