مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:352020-01-18بين الملل

پکن: مشارکت استراتژیکمان با روسیه، به سطحی عالی رسیده است


نخست وزیر چین با ارسال یک پیام ضمن تبریک گفتن به «میخاییل میشوستین» بابت انتخاب او به سمت نخست وزیری روسیه، از سطح عالی روابط استراتژیک دو کشور ابراز خرسندی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال تغییر و تحولات تازه در دولت روسیه و تعیین نخست وزیر جدید این کشور، لی کگیانگ نخست وزیر چین خطاب به همتای روس خود پیام تبریک ارسال کرده است.

به نوشته روزنامه مردم چین، نخست وزیر چین در این پیام به میخاییل میشوستین نخست وزیر جدید روسیه تبریک گفته و در این پیام تبریک تصریح کرد: مشارکت استراتژیک جامع و هماهنگی چین-روسیه در سال های اخیر به یک سطح عالی توسعه یافته است .

به گفته لی کگیانگ، چین و روسیه در تلاش برای پیش بردن همکاری های عمیق بین دو کشور در مسائل مختلف از قبیل اقتصاد، تجارت، سرمایه گذاری، انرژی، فرهنگی و تبادلات مردمی هستند.

لی کگیانگ نخست وزیر و شی جین پینگ رییس جمهور چین   نخست وزیر چین در این پیام افزود: در سال 2019 و در هفتادمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین چین و روسیه، شی جین پینگ رییس جمهور چین و ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به طور مشترک، ایجاد مشارکت استراتژیک جامع بین دو کشور را اعلام کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: مشارکت استراتژیکمان با روسیه، به سطحی عالی رسیده است

پکن: مشارکت استراتژیکمان با روسیه، به سطحی عالی رسیده است