مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:152020-01-18سياسي

شناسایی استانهای محروم/استانهای ویژه در اولویت حمایت کمیته امداد


معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) درمورد شناسایی استانهای محروم گفت: براساس میزان نیاز استانها به آنها ضریب محرومیت و ویژه داده می شود و به نسبت محرومیت به استانها کمک می شود.

- معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) درمورد شناسایی استانهای محروم گفت: براساس میزان نیاز استانها به آنها ضریب محرومیت و ویژه داده می شود و به نسبت محرومیت به استانها کمک می شود.

علیرضا عسکریان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد میزان کمک های کمیته امداد به مناطق محروم گفت: هر درآمدی که در استان تولید می شود در خود استان نیز هزینه می شود اما در موارد خاص که شامل استان های محروم می شود از منابع کمیته امداد استفاده می شود.

وی افزود: به عنوان مثال در استان سیستان و بلوچستان تعهداتی در ساخت مسکن داریم که با هم افزایی دولت چندین هزار واحد احداث می شود که در این شرایط بخشی از این منابع از سوی کمیته امداد تأمین می شود و ربطی به منابع داخلی استان ندارد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: فطریه، صدقه و زکات و … که در استان جمع آوری می شود در خود نیز استان هزینه خواهد شد.

وی از شناسایی استان های محروم خبر داد و گفت: استان هایی در کشور داریم که شدت فقر در آنها بالاست به همین دلیل برای شناسایی و کمک به این استان ها، براساس میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی استانهای محروم/استانهای ویژه در اولویت حمایت کمیته امداد

شناسایی استانهای محروم/استانهای ویژه در اولویت حمایت کمیته امداد