مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 07:062020-01-18اقتصادي

استاندار اردبیل: راه آهن اردبیل دهه فجر ریل گذاری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهارداشت: از محل سفر رییس جمهوری به استان اردبیل راه آهن اردبیل _میانه حدود هفت هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای سال های 99_98 این پروژه هم تامین شده، گفت: پروژه راه آهن اردبیل را بر مبنای تعهدی که برای مردم استان داده بودیم تا پایان سال 99 تکمیل خواهیم کرد که البته وزیر راه در جریان سفر به این استان تکمیل پروژه را پایان دولت دوازدهم اعلام کرد.

رییس شورای برنامه ریزی استان اردبیل تشریح کرد: مطالعه فاز اول راه آهن اردبیل به پارس آباد که توسط قرارگاه خاتم انجام شده از توجیه لازم با توجه به وجود مراکز تولیدی که در شمال استان در حال احداث است،برخوردار شده است.

استاندار اردبیل افزود: مطالعه فاز 2 این پروژه در دهه فجر آغاز می شود که مسیر اردبیل به سمت کارخانه سیمان است و این فاز از اهمیت اجرایی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اجرای طرح راه آهن اردبیل که بر اساس برنامه زمان بندی شده قرار است اواخر سال آینده به بهره برداری برسد، این روزها سرعت گرفته است.

برای اجرا و اتمام این پروژه 14 ساله، هفت هزار و 500 میلیارد اعتبار از محل فاینانس داخلی بانک ملی در سه قسط اختصاص یافته و علاوه بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: راه آهن اردبیل دهه فجر ریل گذاری می شود

استاندار اردبیل: راه آهن اردبیل دهه فجر ریل گذاری می شود