مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 06:102020-01-18سياسي

شهادت سردار سلیمانی ریشه های جبهه مقاومت را محکم تر خواهد کرد


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شهادت سردار سلیمانی ریشه های جبهه مقاومت را محکم و استوارتر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حجت الاسلام حسن منتظری در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه دهگلان در مسجد جامع این شهر با اشاره به تاکید دین مقدس اسلام در مقابل دشمنان، اظهار داشت: مسلمان نباید به دشمن اعتماد کند چرا خداوند متعال خطاب به مسلمانان می فرماید ای اهل ایمان هرگز دشمنان دین را دوست و الیای خود قرار ندهید.

وی با اشاره به جنایت اخیر امریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، افزود: این عمل جنایتکارانه امریکا هیچ توجیهی ندارد و بدون شک هشداری به کشورهای اسلامی است که باید به جای اعتماد به کشورهای استکباری به مردم و ملت خود اعتماد کنند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه خدمات سپاه پاسداران را قابل ستایش دانست و ادامه داد: خدمات سپاه پاسداران از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون و در آینده هم بر کسی پوشیده نیست و همه خدمات این نهاد مقدس به عینه مشهود و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط امریکای جنایتکار، یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را محکم تر و موجب اتحاد و همبستگی بیشتر در جهان اسلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی ریشه های جبهه مقاومت را محکم تر خواهد کرد

شهادت سردار سلیمانی ریشه های جبهه مقاومت را محکم تر خواهد کرد