مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 05:062020-01-18سياسي

دیپلماسی انقلابی رویکرد شهید سلیمانی یود


حسین الله کرم جمعه شب در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهر یزد افزود: این شهید در جریان جبهه مقاومت بسیج جهانی اسلام بر اساس اهداف متعالی انقلاب اسلامی، ایجاد همگرایی نیروهای مومن و انقلابی را به طور جدی پیگیری می کرد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی ، فداکاری ، تلاش جدی همراه با ایمان و اخلاص موجب تحقق این بسج مردمی و انقلابی در برابر زیاده خواهی های کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و برخی حامیانش در منطقه شد و ثمره زیادی را در این سال ها به همراه داشته است.

این فعال اصولگرا اظهارداشت: با خدماتی که شهید سلیمانی و همرزمانش در سال های اخیر در منطقه انجام دادند از بسیاری توطئه های دشمنان علیه انقلاب و کشورهای اسلامی پیشگیری کردند.

الله کرم اظهارداشت: یکی از اهداف مهم آمریکایی ها در منطقه، تجزیه برخی کشورهای اسلامی بود که قصد داشتند با تحقق آن به اهداف خود برسند ولی تلاش شهید سلیمانی و جبهه مقاومت موجب شکست توطئه های آنها شد .

وی تاکید کرد: اوج هدف جبهه مقاومت اسلامی و انتقام سخت، همانطوریکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند باید خروج کامل آمریکایی ها از منطقه خاورمیانه و حوزه خلیج فارس باشد و بدون شک این هدف مهم محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی انقلابی رویکرد شهید سلیمانی یود

دیپلماسی انقلابی رویکرد شهید سلیمانی یود