مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 05:062020-01-18اجتماعي

دفع پسماند در استان اردبیل مشکل ساز شده است


در رایزنی با اکثر شهرداری های استان درصدد چاره جویی در این زمینه هستیم تا از به هم ریختگی در انباشت و دفع زباله ها و پسماندهای شهری جلوگیری شده و محیط زیست استان اردبیل بیشتر از این صدمه نبیند.

وی ضافه کرد: اداره کل محیط زیست استان اردبیل روی موضوعات پسماند، فاضلاب شهری و همچنین انتشار بوی نامطبوع و گرد و غبار با حساسیت ورود کارشناسی و تخصصی داشته تا به تدریج آسیب ها و دغدغه ها در این زمینه رفع شود.

او بیان کرد: در کنار این امر با همکاری آب و فاضلاب شهری و روستایی تلاش بر این است تا ایستگاه ها و محل پایش فاضلاب مورد توجه قرار گیرد تا ورود فاضلاب خطرات زیست محیطی و آلودگی های پیرامون شهرها و روستاها را تهدید نکند.

شهند بیان کرد: کارخانه های فعال در استان موظف به رعایت مقررات زیست محیطی به ویژه در تجهیز واحدهای خود به دستگاه های پایش آلودگی هوا هستند تا خطرات و دغدغه ها و نگرانی ها در این زمینه از بین برود.

وی به شناسایی چندین کانون ریزگرد و هفت کانون انتشار بوی نامطبوع در اردبیل اشاره کرد و افزود: برای شناسایی و رفع این مشکلات تلاش می کنیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تلاش برای احیای تالاب ها و دریاچه های استان در یک برنامه میان مدت و بلندمدت خبر داد و بیان کرد: احیای دریاچه نئور و چندین تالاب دیگر در دستور کار بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع پسماند در استان اردبیل مشکل ساز شده است

دفع پسماند در استان اردبیل مشکل ساز شده است