مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 20:102020-01-17ورزشي

افتتاح مرکز «منش» هرمزگان همزمان با 5 استان دیگر


در ویدیو کنفرانس وزیر ورزش و جوانان، همزمان با 5 استان کشوراز جمله بوشهر، کردستان، فارس، ایلام و هرمزگان مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان «منش» استان به صورت رسمی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضاامیاری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان هرمزگان اظهار داشت: مراکز نوآوری و شکوفای شامل تیم هایی هستند که به عنوان هسته ها و واحدهای فناور شناخته می شوند و هدف آنها ایجاد یک اکوسیستم حاوی استارت تاپ ها، شتاب دهنده ها و مؤسسات دانشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه جوانان مرکز توسعه اشتغال هستند، ادامه داد: در این مراکز بناست تا فضا، اینترنت و سایر امکانات و خدماتی را که در توان مجموعه جهاد دانشگاهی است در اختیار ایده پردازان استان قرار گیرد.

متولی ورزش و جوانان استان هرمزگان یادآور شد:طی تفاهم نامه ای که فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی در اسفند ماه سال گذشته منعقد گردید، مقرر شد در سال 98 مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان (منش) با هدف شتابدهی کسب و کار جوانان استان هرمزگان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

امیاری خاطرنشان کرد: در خردادماه سالجاری این مرکز با حضور آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان مورد بهره برداری قرار گرفت، از آن پس نیز بالغ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز «منش» هرمزگان همزمان با 5 استان دیگر

افتتاح مرکز «منش» هرمزگان همزمان با 5 استان دیگر