مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 19:062020-01-17سياسي

شمارش معکوس نابودی استکبار شروع شده است


یادواره 16 شهید محله جیلارد شهر دماوند و آیین گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد مردمی یادواره شهدای این محله با حضور قشرهای مختلف مردم، روایت گری حاج حسین یکتا و مداحی ذاکران در حسینیه این محل برگزار شد.

حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: یکی از صفات عالیه اخلاقی داشتن اخلاص است که این سرمایه به راحتی به دست نمی آید و اگر نصیب کسی شد قطعا برکات دنیا و آخرت نصیب آن می شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی بین تمام صفات عالیه ای که داشت و دانش آموخته مکتب اسلام و قرآن بود، اخلاص جزو مهمترین ویژگی های شاخصش می توان نام برد، افزود: سردار دلها برای خودی ها، شجاعت و صلابت و برای دشمن شجاع و دلیر بود و همواره در میدان نبرد حضوری موثر داشت.

بی آزاد با اشاره به اینکه توانمندی ایشان موجب شد اهداف و سرمایه غرب در تشکیل داعش از بین برود، خاطرنشان کرد: آنچه موجب شد سردار سلیمانی در دل همه محبوب شود و دها میلیون نفر عاشقانه و بی قرار برای مراسم تشییع ایشان شرکت کنند، اخلاصش بود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی تنها یک شخص نبود بلکه ایشان یک تفکر بود و دشمن با به شهادت رساندن سردار دلها شیرازه اصلی جبهه مقاومت را زد و انتقام سخت زمانی تکمیل می شود که شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس نابودی استکبار شروع شده است

شمارش معکوس نابودی استکبار شروع شده است