مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 18:502020-01-17سياسي

ادعای پشتیبانی دشمن از ایران، برای خنجر زدن از پشت است/ «شهید» یک برند در اسلام است


دشمن اگر می گوید ما پشت ایران هستیم برای این است که خنجر زهرآلود خود را از پشت به ما بزند برای همین ما باید دشمن خود را بشناسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی امشب در مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و سردار شهید حاج علی اصغر حسینی محراب، فرمانده تیپ انصار الرضا (ع)، که در مسجد جامع رضوی برگزار شد، با اشاره به لزوم شرکت در مراسم بزرگ داشت شهدا اظهار کرد: حضور در این مراسمات برای شخص نیست بلکه برای فکر اندیشه و راه شهید که آن را انتخاب کرد و احترام به آن مسیر نورانی است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شهدا اشخاص هستند و مجموعه آنها جریان و یک راه و یک مسیر هستند، خاطرنشان کرد: مسیر شهدا مسیر حق، مسیر جهاد، مسیر مبارزه با مستکبرین و دفاع از محرومین و مستصعفین است.

وی ادامه داد: جریان امام حسین(ع) امتداد جریان حق در برابر باطل و امتداد جریان حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع) است، این جریان در امتداد جریان پیامبر(ص) است که شهدا وارث همه این جریانات و امتداد دهنده همه آنها هستند.

بزرگداشت شهدا؛ موجب بصیرت افزایی مردم است حجت الاسلام و المسلمین مروی با بیان اینکه یکی از مصادیق شهادت، برگزاری و حضور و باشکوه برگزار کردن مراسم شهدا است، گفت: باید در این مراسم ها حضور پیدا کرد تا این جریان حق همیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای پشتیبانی دشمن از ایران، برای خنجر زدن از پشت است/ «شهید» یک برند در اسلام است

ادعای پشتیبانی دشمن از ایران، برای خنجر زدن از پشت است/ «شهید» یک برند در اسلام است