مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 17:352020-01-17سياسي

نمازجمعه رستم آباد


ثمره خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا و ایادی آن از غرب آسیاست.

- مرکز گیلان حجت الاسلام والمسلمین حسین مالکی گفت: ثمره خون شهید سلیمانی و راهبرد ایران اسلامی اخراج آمریکا و ایادی آن از غرب آسیاست و تا انجام نشود انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس تحقق نیافته و هسته های مقاومت در کشورهای مختلف ایستاده اند تا این کار انجام شود.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا و اسراییل خبیث ، دائمی و مستمر است افزود؛ سیلی محکم سپاه قدرت پوشالی آمریکا را در جهان فرو ریخت و ابهت آمریکا را از بین برد.

امام جمعه رستم آباد با اشاره به حادثه سقوط هواپیمایی اکراینی گفت؛ این حادثه شیرینی انتقام سخت را تلخ کرد و پذیرش و اعتراف به خطا بدون توجیه و فرافکنی مرهمی بر آلام ملت بود و آنها که مدافع ملت بودند با افتخار از مردم عذر خواهی کردند و هر نوع تنبیهی را هم می پذیرندخطیب جمعه رستم آباد با اشاره به داغدار بودن مردم در از دست دادن 147 سرنشین این هواپیما گفت؛ عده ای مراسم عزا و تجمعات دلسوزانه را به انحراف کشیدند که حضور سفیر انگلیس در این اغتشاشات نیز دلیل دیگری بر این انحراف است و ملت ایران قاطعانه خواستار اخراج این سفیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین مالکی با اشاره به انتخابات مجلس گفت؛ سکان قانونگذاری کشور را نمی شود به افراد معلوم الحال داد، دشمن در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه رستم آباد

نمازجمعه رستم آباد