مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 15:352020-01-17سياسي

همایش درمان ریشه دندان در کرمانشاه برگزار شد


این همایش و کارگاه عملی به همت جامعه دندانپزشکان ایران شعبه کرمانشاه در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجتمع مهرمادر این شهر برگزار شد.

دکتر بهروز سلیمی یکی از اعضای این انجمن در خصوص این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از این همایش ارتقای سطح علمی همکاران است که با حضور 130 نفر از دندانپزشکان استان و برگزاری یک کارگاه عملی برای 25 نفر از دندانپزشکان برگزار شد.

وی افزود: در رشته های دندانپزشکی باید بازآموزی های سالانه انجام شود و دندانپزشکان برای تجدید پروانه فعالیت خود نیاز به 25 امتیاز در سال دارند و با حضور در این همایش می توانند هشت امتیاز بازآموزی را کسب کنند.

این عضو جامعه دندانپزشکی در کرمانشاه ادامه داد: در این همایش که با حضور اساتید دانشگاه دندانپزشکی کرمانشاه و اساتید دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، شرکت کنندگان از نظر تجهیزات، تکنیک ها و برنامه های علمی، با علم روز آشنا شدند و سوُالات و مشکلات حرفه ای خود را با اساتید مطرح کردند.

سلیمی گفت: جامعه دندانپزشکی در کرمانشاه بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد و پنج عضو آن را هر چهار سال یکبار با برگزاری انتخابات، دندانپزشکان استان انتخاب می کنند.

وی افزود: فعالیت این جامعه در درجه اول ارتقای سطح علمی دندانپزشکان استان و همچنین حل و فصل مشکلات صنفی است بطوریکه ما با نظارت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش درمان ریشه دندان در کرمانشاه برگزار شد

همایش درمان ریشه دندان در کرمانشاه برگزار شد