مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 15:282020-01-17سياسي

گردانندگان صفحه اینستاگرامی در مرودشت دستگیر شدند


سرهنگ اسماعیل زراعتیان، جمعه اظهار داشت: از اواخر سال 96 صفحه ای با عنوان مرودشت برتر (marvdashtbartar)در شبکه اجتماعی اینستاگرام شروع به فعالیت کرد و از همان روزهای نخست فعالیت خود اقدام به انتقاد و تخریب شماری از مسوولان این شهرستان کرد.

وی ادامه داد: گردانندگان این صفحه، مطالبی را علیه برخی اداره ها، نهادها منتشر و اتهاماتی را به آنها وارد و جو بدبینی و بی اعتمادی نسبت به مسوولان و نهادها را به مخاطبان خود القا و فضای سیاسی و امنیتی شهرستان را متشنج می کردند.

زراعتیان اضافه کرد: انتشار مطالب کذب و غیرواقعی و تشویش اذهان عمومی باعث شد تا برخی اداره های شهرستان مرودشت علیه گردانندگان این صفحه شکایت کنند که پرونده های متشکله برای پیگیری به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) ارجاع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: حساسیت موضوع موجب شد این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گیرد و تلاش های گسترده ای برای شناسایی کاربر ایجاد کننده و گردانندگان صفحه انجام شد لیکن به دلیل شرایط خاص شبکه های اجتماعی خارجی، شناسایی متهمان به طول انجامید.

زراعتیان بیان کرد: سرانجام کارشناسان پلیس فتا با همکاری پلیس فتا استان فارس، سه نفر از گردانندگان اصلی صفحه مرودشت برتر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردانندگان صفحه اینستاگرامی در مرودشت دستگیر شدند

گردانندگان صفحه اینستاگرامی در مرودشت دستگیر شدند