مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 14:552020-01-17سياسي

معرفی نفرات برتر مسابقه شطرنج جام شهدای «نوخاله»


مسابقات شطرنج جام شهدای نوخاله گرامیداشت سردار رشید ایران شهید حاج قاسم سلیمانی با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، مسابقات شطرنج جام شهدای نوخاله شهرستان صومعه سرا با حضور 69 شطرنج باز از استان های گیلان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین و مازندران به میزبانی مدرسه امام جعفر صادق (ع) نوخاله برگزار شد.

جام شهدای نوخاله از بیست و یکم دی ماه با حضور شطرنج بازان با ریتینگ زیر 2000 آغازشده و در 9 دور به روش سوییسی پس از شش روز با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

در بخش استاندارد (ریتد) جام شهدای نوخاله حمیدرضا رضایی با کسب 7٫5 امتیاز از تهران، محمدصادق مرزوقی، نوید محبوب و سحر معصومی هر یک با کسب 7 امتیاز از رشت و انوش کنعانی با کسب 6٫5 امتیاز از فومن به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب کردند؛ به 18 نفر برتر این مسابقات درمجموع مبلغ یک صد میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

در بخش بلیتس بازمان سه دقیقه و دو ثانیه افزایش زمان در هر حرکت، مانی جاهدی با ریتینگ 2176، محسن وقار با ریتینگ 2102، بنیامین بابانیا با ریتینگ 2097 و محمدصادق مرزوقی با ریتینگ 1972 از رشت و آیدین نجفی تبار با ریتینگ 1972 از قزوین به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب کردند؛ به 19 نفر برتر این مسابقات درمجموع مبلغ بیست میلیون ریال جایزه نقدی اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نفرات برتر مسابقه شطرنج جام شهدای «نوخاله»

معرفی نفرات برتر مسابقه شطرنج جام شهدای «نوخاله»