مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 14:352020-01-17سياسي

طفره رفتن مقامات آلمانی درباره مواضع رهبر معظم انقلاب


از برلین؛ مقامات دولت آلمان درباره مواضع رهبر معظم انقلاب در خصوص انفعال و ضعف اروپایی ها مقابل آمریکا، واکنشی جز طفره رفتن از خود نشان ندادند.

در نشست خبری سخنگویان دولت آلمان خبرنگاری با نقل قولی از رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه مبنی بر اینکه اعتماد به اروپایی ها فایده ای ندارد و آن ها مقابل آمریکا ضعیف هستند گفت: این سخن یک مرد با نفوذ است.

این خبرنگار خواهان پاسخ سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان درباره این سخنان شد که راینر برُیل سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این خبرنگار گفت: وقتی اظهاراتی درباره عملکرد ما صورت می گیرد ما در اینجا نظر و تفسیری از آن اظهارات نمی دهیم.

خبرنگار از او خواست تنها یک مورد را نام ببرد که اروپا مقابل آمریکا از خود ضعف نشان نداده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان برای توجیه ضعف اروپایی ها مقابل آمریکا گفت: ترامپ هفته گذشته از اروپایی ها خواست از برجام خارج شوند که سران سه کشور اعلام کردند ما اهدافمان را با آمریکا یکسان می دانیم، اما درباره چونگی رسیدن به آن هداف اختلاف نظر داریم.

این سخنان در حالی مطرح می شود که اروپایی ها از زمان خروج آمریکا از برجام، به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند و برای توجیه بی عملی شان اینستکس را به منظور تبادل تجاری با ایران مطرح کردند که به دلیل تحریم های آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طفره رفتن مقامات آلمانی درباره مواضع رهبر معظم انقلاب

طفره رفتن مقامات آلمانی درباره مواضع رهبر معظم انقلاب