مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 13:252020-01-17اجتماعي

کاهش محسوس دما و برف و کولاک


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امشب با ورود سامانه جدید سرد و بارشی به منطقه، ضمن کاهش محسوس دما، شرایط جوی در سطح استان , به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان گرمی, ناپایدار شده و در بعضی ساعات بارش برف و باران پیش بینی می شود.

- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امشب با ورود سامانه جدید سرد و بارشی به منطقه، ضمن کاهش محسوس دما، شرایط جوی در سطح استان , به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان گرمی, ناپایدار شده و در بعضی ساعات بارش برف و باران پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل سیاوش محمدی افزود: با توجه به اینکه تا اواسط هفته آینده در سطح استان هوای سرد در طول شب ها و ساعات اولیه صبح ماندگار خواهد بود؛ بنابراین ضروری است در خصوص محافظت از لوله های آب و مدیریت حامل های انرژی به ویژه مصرف گاز خانگی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به لغزندگی جاده ها، کاهش دید، کولاک برف، یخبندان و اختلال در تردد جاده ای بویژه در گردنه های کوهستانی و برف گیر استان از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت سفر حتما به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی زمستانی مجهر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دما و برف و کولاک

کاهش محسوس دما و برف و کولاک