مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 13:252020-01-17ورزشي

انصراف حریف مقصودی/ مسلم هم با یک برد فینالیست شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز (جمعه) در چهارمین روز از رقابت های مسابقات بوکس احمد کومرت که به میزبانی کشور ترکیه در حال پیگیری است، - در چارچوب مسابقات جام احمد کومرت، نماینده ترکیه در نیمه نهایی حاضر به مبارزه کردن مقال نماینده کشورمان نشد و با این ترتیب مقصودی با یک پیروزی به فینال این رقابت ها راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز (جمعه) در چهارمین روز از رقابت های مسابقات بوکس احمد کومرت که به میزبانی کشور ترکیه در حال پیگیری است، نمایندگان کشورمان قرار است به مصاف حریفان خود بروند.

در چارچوب این رقابت ها، مسلم مقصودی در وزن 69 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان که روز گذشته موفق به شکست نماینده مغولستان شده بود، قرار بود امروزدر نیمه نهایی به مصاف نماینده ترکیه برود، اما با توجه به انصراف این بوکسور، مقصودی با یک پیرزی به فینال این رقابت ها راه یافت.

ضمن اینکه روز گذشته نیز، احسان روزبهانی ابتدا نماینده سومالی را شکست داد و در دومین مبارزه پس از شکست نماینده آذربایجان با صلاحدید کادرفنی حاضر به مبارزه کردن در نیمه نهایی نشد و به همین دلیل طوفان شریفی در وزن 91 کیلوگرم کشورمان به علت انصراف کاپیتان تیم ملی از ادامه مسابقات با یک پیروزی وی نیز به فینال مسابقات راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف حریف مقصودی/ مسلم هم با یک برد فینالیست شد

انصراف حریف مقصودی/ مسلم هم با یک برد فینالیست شد