مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 12:552020-01-17سياسي

سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان است


رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: علت هجوم دشمنان به نهاد مقدس سپاه، موفق بودن سپاه در اجرای رسالت های خود است.

- حجت الاسلام رضا متوسل امروز در حاشیه راهپیمایی مردم در حمایت از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با تاکید بر اینکه سپاه از رویش های انقلاب است، اظهار کرد: هدف از ایجاد سپاه پاسداری از مرزهای عقیدتی بود و خوشبختانه در این 40 سال عمر انقلاب، سپاه پاسداران به خوبی از رسالت اصلی خود دفاع کرده است.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران همچنین در تنش های داخلی و خارجی به خوبی نقش آفرینی کرده و علت هجوم دشمنان به این نهاد مقدس، موفق بودن سپاه در اجرای رسالت خود است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با اشاره به کلام امام راحل مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نیز نبود، گفت: این فقط یک شعار نیست، بلکه این کلام برآمده از یک واقعیت است و امروز وظیفه ملت ما تقویت و بیان دستاوردهای سپاه پاسداران است.

متوسل با تاکید بر اینکه مسائل نظامی و اقتدار به وجود آمده یکی از دستاوردهای سپاه پاسداران است، اظهار کرد: سپاه پاسداران در همین چند روز اخیر پایگاه آمریکایی را با همین سلاح های بازدارنده موشک باران کرد، در حالی که در این 75 سال اخیر هیچ کشوری جرئت حمله به آمریکا و برعهده گرفتن حمله خود را نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان است

سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان است