مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 12:302020-01-17اقتصادي

ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی معتادان در قزوین


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بر تهیه بانک اطلاعاتی معتادان در استان به منظور مقابله و درمان اعتیاد تاکید کرد.

- مرکز قزوین، بیدخام، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: ضروری است تا با تهیه بانک اطلاعاتی از معتادان استان به شناسایی، کمک به بهبود آن ها، جلب حمایت های مددکاری و ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از بازگشت آن ها به دام اعتیاد برنامه ریزی کرد.

بیدخام افزود: با تلاش های انجام شده تمام دستگاه ها در زمینه کنترل و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، نرخ استان از میانگین کشوری پایین تراست در حالیکه قزوین در شاهراه مواصلاتی کشور قرارگرفته و از سوی دیگر هم جوار با پرجمعیت ترین استان های کشور است.

بیدخام همچنین با اشاره به تاسیس 115 مرکز متادون درمانی در استان، افزود: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه پنج مرکز DIC یا مرکز گذری کاهش آسیب تأسیس شده و همچنین مرکز TC یا مرکز مراقبت پس از درمان، شناسایی پاتوق مصرف کنندگان مواد مخدر و مدیریت نیز در مناطق مختلف قزوین دایر شده است.

او یادآور شد: با توجه به حضور خرده فروشان مواد مخدر در اطراف مراکز آموزشی و به ویژه مدارس باید نیروی انتظامی با گشت های مستمر در این مناطق فضا را برای عرضه کنندگان خرد ناامن کنند و در محلات آسیب خیز کیوسک نیروی انتظامی مستقر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی معتادان در قزوین

ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی معتادان در قزوین