مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 12:152020-01-17سياسي

دشمنان نظام سعی دارند خشم مردم را از آمریکا به سپاه پاسداران انتقال دهند


دشمن سعی دارد خشم مردم از آمریکا را به سپاه پاسداران انتقال دهند و همه می دانیم سپاه پاسداران 41 سال است با تمام وجود در حفاظت از نظام اسلامی تلاش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام و المسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته خیرآباد بیان داشت: به عهد خود عمل کنید، یکی از موارد عهد این است که انسان به خاطر مشکلات مادی از برادر دینی خود مبلغی را قرض بگیرد و متعهد شود که در فلان زمان به او پرداخت کند اما متاسفانه همین که مشکل او برطرف شد عهد خود را فراموش می کند و حق دیگران را نمی پردازد که در روایات از این گونه افراد به سارق تعبیر شده است.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به سانحه هواپیمایی اوکراین، گفت: آن سانحه را خدمت همه خانواده محترم جانباختگان تسلیت عرض می کنم و برای بازماندگان طلب صبر و اجر فراوان داریم همچنین از این حادثه که به خاطر خطای انسانی صورت گرفته است اظهار تاسف می کنیم و امیدواریم که دیگر تکرار نشود.

طزری بیان کرد: از سرعت بررسی و اعلام صریح آن و همچنین از توضیحات صادقانه سردار حاجی زاده و توضیحات سردار سلامی تشکر می گردد و امیدواریم که پیگیری ابعاد مورد سوال و ابهام ها توسط مراجع ذی صلاح مشخص و به خانواده های داغدار و ملت ایران اعلام گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نظام سعی دارند خشم مردم را از آمریکا به سپاه پاسداران انتقال دهند

دشمنان نظام سعی دارند خشم مردم را از آمریکا به سپاه پاسداران انتقال دهند