مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 10:552020-01-17سياسي

استان بوشهر کانون مبارزات ضداستعماری است/ لزوم معرفی شهدا به جهان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر معرفی شهدای استان به ایران و جهان، گفت: استان بوشهر کانون مبارزات ضداستعماری و محل فرهنگ ولایت مداری و بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از اشتباهات بزرگ آمریکایی ها بود و در حالی که هیچ عملیات نظامی نداشت او را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به تهدید آمریکایی ها مبنی بر اینکه در صورت تلافی ایران، 52 نقطه را هدف قرار می دهیم اضافه کرد: با این وجود سپاه به مهمترین پایگاه نظامی آنها یعنی عین الاسد حمله کرد و آنها هیچ غلطی نکردند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کوچک ترین تخطی دشمنان با بزرگترین تلافی روبرو خواهد شد ادامه داد: خیال می کردند با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت شکست می خورد ولی حضور مردم در مراسم شهادت شهید سلیمانی پاسخی بزرگ به آنها بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دیپلماسی بلد نیست و تنها چپاول ثروت و خودکامه گری می داند تصریح کرد: خواست آمریکا تضعیف سپاه و تضعیف نظام است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان خواستند با علم کردن حادثه سقوط هواپیما سپاه را تخریب و تضعیف کنند خاطرنشان کرد: همه مردم ایران حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر کانون مبارزات ضداستعماری است/ لزوم معرفی شهدا به جهان

استان بوشهر کانون مبارزات ضداستعماری است/ لزوم معرفی شهدا به جهان