مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 10:402020-01-17سياسي

شهادت سردار سلیمانی ملت ما را منسجم کرد


امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: این حضور به همه دنیا نشان داد تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از انقلاب نمی کشیم.

- ایسنا/کرمانشاه امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: این حضور به همه دنیا نشان داد تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از انقلاب نمی کشیم.

حجت الاسلام محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی ها، اظهار کرد: با به شهادت رساندن این سردار بزرگ اسلام، قلب همه ملت ما و تمام آزادیخواهان جهان شکست.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها متعلق به ملت ما نبود، بلکه متعلق به همه آزادیخواهان جهان بود، گفت: این سردار بزرگ در معادلات دنیا اثر گذاشت.

حجتی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نیز مانند دوران حیاتش و حتی به مراتب بیشتر اثرگذار بود، گفت: شهادت ایشان ملت را منسجم کرد و درس بزرگی به استکبار داد و به دنیا فهماند که ملت ما پستیبان نظام هستند.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه باید قدردان همه نیروهای نظامی و خصوصا سپاه پاسداران باشیم، گفت: سپاه پاسداران نگهبان انقلاب و ملت است و تلاش سپاهیان موجب آرامش روحی ملت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی ملت ما را منسجم کرد

شهادت سردار سلیمانی ملت ما را منسجم کرد