مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 08:252020-01-17اقتصادي

کارخانه های آرد سازی و نانوایی های اردبیل نظارت مستمر می شوند


رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور ساماندهی کیفیت پخت نان، کارخانه های آرد سازی و نانوایی های اردبیل مورد نظارت مستمر قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی پیش از ظهر جمعه در کارگروه اصلاح کیفیت گندم و نان اردبیل عنوان کرد: با هدف توسعه کیفیت پخت نان کارخانه های آرد سازی و نانوایی های اردبیل به صورت مستمر مورد پایش و نظارت قرار می گیرند.

وی افزود: انجام نظارت دقیق در این بخش چه در نانوایی های دارای سهمیه و چه آزاد پز از جمله برنامه های مهم سازمان صمت بوده تا در فراهم آوردن شرایط مناسب برای رقابت بین نانوایی ها و همچنین افزایش کیفیت پخت نان موفق ظاهر شد.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل عنوان کرد: پیش از این گلایه هایی از سوی شهروندان در خصوص کیفیت آرد و نان پخته شده گزارش شده بود و در این راستا برگزاری نشست هایی برای یادآوری لزوم ساماندهی آرد و نان و توجه بر کیفیت پخت از جمله مهمترین ضرورت های موجود محسوب می شد.

صادقی ادامه داد: با حضور گشت های ناظر و هماهنگی دستگاه های ذیربط گزارش جامعی از روند بازرسی و نظارت بر کارخانه های آرد سازی و نانوایی ها در پاییز امسال تهیه شده که می تواند برای آسیب شناسی و توسعه اقدامات نظارتی مفید واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های آرد سازی و نانوایی های اردبیل نظارت مستمر می شوند

کارخانه های آرد سازی و نانوایی های اردبیل نظارت مستمر می شوند