مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 07:302020-01-17دانش

پویش «سیل سلیمانی ها» جهت کمک به مناطق سیل زده راه اندازی شد


علی گرامی دوست، مسئول بسیج دانشگاه دولتی استهبان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به وقوع سیل بی سابقه در استان سیستان و بلوچستان و وارد شدن خسارات فراوان به جان و مال مردم، - پویش سیل سلیمانی ها جهت کمک به مناطق سیل زده راه اندازی شد مسئول بسیج دانشگاه دولتی استهبان گفت: پویش به نام سیل سلیمانی ها راه اندازی شد تا بتوانیم به مناطق سیل زده خدمت رسانی کنیم.

علی گرامی دوست، مسئول بسیج دانشگاه دولتی استهبان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به وقوع سیل بی سابقه در استان سیستان و بلوچستان و وارد شدن خسارات فراوان به جان و مال مردم، بر آن شدیم سلیمانی وار به کمک مردم سیل زده بشتابیم.

گرامی دوست مطرح کرد: در این راستا، پویش به نام سیل سلیمانی ها راه اندازی شد تا بتوانیم به مناطق سیل زده خدمت رسانی کنیم.

مسئول بسیج دانشگاه دولتی استهبان بیان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان می توانند جهت پرداخت کمک های نقدی به شماره حساب 6104337996827042 واریز کنند کمک های غیر نقدی را به دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه تحویل دهند.

وی گفت: نیازمندی های ضروری استان سیستان و بلوچستان لباس گرم، پتو، شیر خشک، آب معدنی، ست بهداشتی، پلاستیک رولی، نان و کنسروجات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «سیل سلیمانی ها» جهت کمک به مناطق سیل زده راه اندازی شد

پویش «سیل سلیمانی ها» جهت کمک به مناطق سیل زده راه اندازی شد