مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 07:302020-01-17ورزشي

گزارش فارس از عهدواره پیشرفت/ از شهربازی معارفی تا باز طراحی خانه اصیل ایرانی


جوانان خلاق و مبتکر در نخستین عهدواره پیشرفت منطقه ای استان قم به بیان ایده های کسب و کار جدید و نوپا که با موفقیت های چشمگیری نیز همراه بوده است پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جوانان خلاق و مبتکر شهر کریمه اهل بیت (س) در نخستین عهدواره پیشرفت منطقه ای استان قم، ایده های کسب و کار و همچنین تجربیات خود را با یکدیگر در میان گذاشتند.

در این برنامه که در سالن سینما آوینه و با محوریت برنامه های نوپا و هسته های خودجوش پیشرفت استانی برگزار شد، دست اندرکاران ایده های نوین کسب و کار از برنامه ریزی های خود برای راه اندازی این ایده ها و همچنین مشکلات سر راهشان گفتند.

داستان شکل گیری شهربازی معارفی   یکی از این برنامه ها که به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان پا گرفته، با بازسازی یک مسجد در کوچه امامزاده شاه حمزه (ع) واقع در خیابان شهید جواد دل آذر قم آغاز شده و پس از برپایی گیم نِت و برنامه های ورزشی و فرهنگی مانند اردوها و کلاس های آموزشی برای علاقمندان، به ایده راه اندازی شهربازی معارفی رسیده است.

در این باره یکی از دست اندرکاران مؤسسه تبیان گفت: شهربازی معارفی با هدف اجرایی سازی بازی های هیجانی با محوریت محتوای اصیل در کنار استفاده از فناوری های روز به مرحله عمل رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از عهدواره پیشرفت/ از شهربازی معارفی تا باز طراحی خانه اصیل ایرانی

گزارش فارس از عهدواره پیشرفت/ از شهربازی معارفی تا باز طراحی خانه اصیل ایرانی