مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 06:502020-01-17اقتصادي

صنایع دستی مازندران تشنه حمایت مسؤولان/از بافندگی با پره دوچرخه تا کارآفرینی


بافندگی با پره دوچرخه تا کارآفرینی، روایت بانویی است که علاقه به صنایع دستی را از کودکی در سر می پروراند و اکنون کارآفرین نمونه ای در مازندران است که تنها منبع درآمد مناسبی برای خانواده خود ایجاد کرده است بلکه دهها خانوار دیگر هم از این راه روزی حلال کسب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، صنایع دستی، یکی از هزاران هزار شغلی است که به عنوان منبع درآمدی برای خانوارها از گذشته تاکنون دارای اهمیت فراوان بوده و اگرچه در برخی از دوران به دلیل برخی از مشکلات کمرنگ شده  اما همچنان می تواند نقش مهمی در اشتغال خانوارها ایجاد کند.

    مازندران در کنار کوه، دریا و جنگل، نه تنها با سرسبزی جنگل ها و مراتع و کرانه آبی خزر، بلکه با هنر صنایع دستی هم شناخته شده، هنری اصیل و سنتی که با قدمت بیش از 100 هزارساله در مهد صنایع دستی کشور، تشنه حمایت مسؤولان است.

استان مازندران، استانی با آب و هوای مطلوب است که در کنار همه زیبایی ها، سرسبزی ها و زیستگاه مناسب و دارا بودن جنگل و دریا به عنوان قطب گردشگری، در بخش صنایع دستی هم از قدمت دیرینه برخوردار بوده و گردشگران فراوانی را به خود اختصاص داده است.

صنایع دستی در استان مازندران قدمتی به دیرینگی ایران زمین دارد و براساس آنچه توسط کارشناسان میراث و صنایع دستی عنوان می شود، با توجه به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی مازندران تشنه حمایت مسؤولان/از بافندگی با پره دوچرخه تا کارآفرینی

صنایع دستی مازندران تشنه حمایت مسؤولان/از بافندگی با پره دوچرخه تا کارآفرینی