مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 05:402020-01-17سياسي

تحقیر آمریکا در حملات موشکی سپاه اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند


رییس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حملات موشکی ویران کننده سپاه به پایگاه های آمریکا که موجب تحقیر آنان شد، گفت: این اقدام اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی کشور را به رخ جهانیان کشاند.

- محمدمهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش مجلس و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اقدام شجاعانه و قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا یقینا دستاوردهای بسیار زیادی برای جمهوری اسلامی ایران دارد.

  وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با این حمله نشان داد که با هیچ کس بر سر منافع آرمان ها و ارزش هایش شوخی ندارد.

  رییس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم، برای اولین بار بود که یک پایگاه نظامی آمریکایی مورد حمله یک کشور قرار گرفته و آن کشور هم رسماً این موضوع را برعهده گرفته است و مقامات جمهوری اسلامی در اظهاراتشان رسماً گفتند که این حمله پاسخی قاطع در قالب انتقام سخت پس از ترور حاج قاسم سلیمانی بوده است.

  زاهدی تصریح کرد: طبق قانونی که آمریکایی ها دارند، پایگاه نظامی آنها بخشی از سرزمین اصلی محسوب می شود و جمهوری اسلامی ایران با حملات موشکی ویران کننده به پایگاه های آمریکا در غرب آسیا رسماً به ایالات متحده آموخت که به سرزمین اصلی آمریکا حمله کرده ایم که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر آمریکا در حملات موشکی سپاه اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند

تحقیر آمریکا در حملات موشکی سپاه اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند