مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 22:002020-01-16پزشكي

سهم تجهیزات پزشکی ایرانی در بازار درمانی کشور چقدر است؟


مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اقدام جدید این اداره کل برای قیمت گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی تولید داخلی را تشریح کرد و درباره میزان استفاده از تجهیزات پزشکی ایرانی در بازار درمانی کشور توضیح داد.

- مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اقدام جدید این اداره کل برای قیمت گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی تولید داخلی را تشریح کرد و درباره میزان استفاده از تجهیزات پزشکی ایرانی در بازار درمانی کشور توضیح داد.

مهندس سیدحسین صفوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه جدید اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای قیمت گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی بر اساس کیفیت، گفت: قیمت گذاری تجهیزات بر اساس کیفیت، برای تجهیزات و ملزومات پزشکی تولید داخل است.

خوشبختانه از آنجایی که تعداد تولیدکنندگان مان در این حوزه افزایش یافته است، شاهد ایجاد یک شرایط رقابتی در بین تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی در داخل کشور هستیم.

تجهیزات و ملزومات پزشکی داخلی رتبه بندی می شوند وی افزود: با این هدف که رقابت های موجود در میان تولیدکنندگان کالاهای پزشکی در کشور منجر به ارتقاء کیفیت این کالاها شود، برنامه اداره کل تجهیزات پزشکی این است که محصولات پزشکی تولید داخلی را بر اساس کیفیت رتبه بندی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم تجهیزات پزشکی ایرانی در بازار درمانی کشور چقدر است؟

سهم تجهیزات پزشکی ایرانی در بازار درمانی کشور چقدر است؟