مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 20:102020-01-16سياسي

ارسال 274 اثر به جشنواره رسانه ای «ابوذر» در لرستان


سومین جشنواره استانی رسانه ای «ابوذر» لرستان امروز پنجشنبه، 26 دی با معرفی منتخبان در خرم آباد به کار خود پایان داد.

- ایسنا/لرستان سومین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر لرستان امروز پنجشنبه، 26 دی با معرفی منتخبان در خرم آباد به کار خود پایان داد.

رضا مریدی اصل، مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان در این مراسم تعداد آثار ارسالی به این جشنواره را 274 اثر در قالب های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مقاله، عکس، مستند خبری و موشن گرافی عنوان کرد و گفت: ایجاد تعامل بیشتر با رسانه ها، ایجاد انگیزه در تولید اخبار در راستای آرمان های انقلاب اسلامی و حمایت از تولیدات فاخر و ایجاد فضای سالم رقابتی از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

وی سیل در لرستان، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، رونق تولید، بسیج و حوزه ها را از محورهای سومین جشنواره رسانه ای ابوذر برشمرد و ادامه داد: محرومیت زدایی، بیانیه گام دوم انقلاب، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مبارزه با فساد، بصیرت و دشمن شناسی و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی از دیگر محورهای این جشنواره است.

مریدی اصل با بیان این که تعداد برگزیدگان 24 اثر است که امروز در این آیین از آن ها تجلیل می شود، ادامه داد: آثار برتر برای شرکت در جشنواره کشوری ارسال می شود این در حالی است که بیشتر آثار توسط خبرگزاری ارسال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 274 اثر به جشنواره رسانه ای «ابوذر» در لرستان

ارسال 274 اثر به جشنواره رسانه ای «ابوذر» در لرستان