مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 19:352020-01-16بين الملل

گفت وگوی پوتین با نتانیاهو درباره سفر به سرزمین های اشغالی


دو طرف برخی مسائل مهم همکاریهای روسیه و اسراییل باتوجه به دیدار برنامه ریزی شده رییس جمهوری روسیه به اسراییل در ماه ژانویه جاری به منظور شرکت در مراسم هفتاد و پنجمین سالروز آزادسازی اردوگاه « آشوویتس» آلمان نازی در دوره جنگ دوم جهانی و روز تجلیل هولوکاست را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهوری روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی درخصوص سفر ولادیمیر پوتین به سرزمین های اشغالی گفت وگو کردند.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد: گفت وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین و بنیامین نتانیاهو به ابتکار طرف اسراییلی صورت گرفت و دو طرف درخصوص برنامه سفر پوتین به اسراییل تبادل نظر کردند.

در گزارش آمده است: دو طرف برخی مسائل مهم همکاریهای روسیه و اسراییل باتوجه به دیدار برنامه ریزی شده رییس جمهوری روسیه به اسراییل در ماه ژانویه جاری به منظور شرکت در مراسم هفتاد و پنجمین سالروز آزادسازی اردوگاه آشوویتس آلمان نازی در دوره جنگ دوم جهانی و روز تجلیل هولوکاست را بررسی کردند.

پوتین و نتانیاهو بر اهمیت حفظ حقایق تاریخی در مورد جنگ دوم جهانی و لزوم جلوگیری از تحریف این حقایق تاکید کردند.

منابع روسی پیشتر اعلام کرده بودند که دیدار پوتین از سرزمین های اشغالی روز 23 ژانویه (3 بهمن) برگزار می شود و رییس جمهوری روسیه در چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی پوتین با نتانیاهو درباره سفر به سرزمین های اشغالی

گفت وگوی پوتین با نتانیاهو درباره سفر به سرزمین های اشغالی