مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 15:552020-01-16اقتصادي

بهره برداری از نیروگاه زمین گرمایی اردبیل


نیروگاه زمین گرمایی اردبیل برای نخستین بار در کشور سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما اردبیل؛ حائری در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل اظهار داشت: نیروگاه زمین گرمایی اردبیل با ظرفیت اولیه 5 مگاوات برای نخستین بار در کشور سال آینده به بهره برداری می رسد که بدون شک تحول عظیمی در توسعه استان و کشور را به دنبال دارد.

وی با اشاره به این که مدیریت مصرفه بهینه در تابستان امسال در بخش مصرفی 3 هزار و 800 مگاوات صرفه جویی به دنبال داشته است بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با فرهنگ سازی های مناسب و نیز تداوم همکاری ها به همین شکل پیش رفته و در راستای حفاظت از محیط زیست به شکل مناسب وارد عمل شویم.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: به دنبال آن یکی از طرح هایی که موفق بوده حذف قبوض کاغذی است که توانسته در حفظ محیط زیست و بهبود شرایط اقتصادی شرایط خوبی را ایجاد کرده و در این زمینه به دنبال این هستیم که وضعیت موجود را به سمت مدیریت بهینه پیش ببریم.

حائری تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که این مجموعه به دنبال دارد این است که بتوانیم مدیریت مصرف بهینه را در شرکت توزیع برق به وضعیت مطلوب رسانده و در راستای ارتقای ظرفیت ها و توانایی ها به یک الگو تبدیل شویم تا مشکلات موجود برطرف شده و بتوانیم اعتبارات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نیروگاه زمین گرمایی اردبیل

بهره برداری از نیروگاه زمین گرمایی اردبیل