مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 13:502020-01-16بين الملل

نشست پنج کشور دارای مسافر در هواپیمای اوکراینی در لندن


نشست وزرای خارجه پنج کشوری که شهروندانشان را در سقوط هواپیمای اوکراین بر فراز تهران از دست داده اند، در لندن آغاز شد - از لندن، در این نشست که به ریاست وزیر خارجه کانادا برگزار شده، قرار است بررسی حقوقی ماجرا و چگونگی دریافت غرامت از ایران مطرح شود.

رسانه های کانادایی اعلام کرده اند در حادثه شلیک اشتباهی موشک به هواپیمای مسافربری اوکراین، 176 نفر، از جمله 82 ایرانی و 57 کانادایی جان باختند.

رسانه های انگلیس گزارش دادند: همچنین در نشست امروز در لندن، کارشناسانی از کشور هلند حضور دارند که در 5 سال گذشته، حادثه شلیک موشک به سمت هواپیمای مالزیایی بر فراز اوکراین را بررسی کرده اند که گفته می شود روسیه مسوول سرنگون کردن آن هواپیما بوده است.

رسانه های کانادا اعلام کردند، 89 نفر از قربانیان هواپیمای اوکراینی، به گونه ای با کانادا ارتباط داشته اند و بسیاری از آنان، دانشجویان و استادانی بودند که پس از تعطیلات سال نو میلادی از ایران باز می گشتند.

رسانه های انگلیسی گزارش دادند از آنجایی که هواپیمای اوکراینی در ایران ساقط شد، ایران تحقیقات خود را در این باره آغاز کرده است، اما دیگر دولت هایی که مسافرانی در آن پرواز داشته اند نیز مسوولند تحقیقات خود را صورت دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست پنج کشور دارای مسافر در هواپیمای اوکراینی در لندن

نشست پنج کشور دارای مسافر در هواپیمای اوکراینی در لندن