مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 13:302020-01-16بين الملل

پکن: با مداخله خارجی در ونزوئلا مخالف هستیم


وزیر خارجه و معاون رییس جمهور چین در دیدار با وزیر خارجه ونزوئلا در «پکن» بر حل و فصل صلح آمیز مسئله ونزوئلا و مخالفت با مداخله خارجی در امور این کشور را تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وانگ کیشان معاون رییس جمهور چین امروز (پنجشنبه) در دیدار با خورخه آریزا وزیر امور خارجه ونزوئلا در پکن از حل و فصل صلح آمیز مناقشه در ونزوئلا حمایت کرد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری سی جی تی ان ، معاون رییس جمهور چین ضمن ابراز تمایل کشورش به تقویت ارتباط و هماهنگی با ونزوئلا به منظور توسعه مشارکت جامع و راهبردی دو کشور تصریح کرد که پکن از حل و فصل صلح آمیز مسئله ونزوئلا حمایت می کند و مخالف مداخلات خارجی در امور داخلی این کشور است.

طبق این گزارش، وانگ ضمن تأکید بر روابط دوستانه و نزدیک چین و ونزوئلا گفت که پکن همیشه مخالف مداخله نیروهای خارجی در تمامی امور داخلی ونزوئلا بوده است.

وانگ یی وزیر امور خارجه چین نیز امروز در دیدار با همتای ونزوئلایی خود بر حمایت پکن از حل و فصل مسئله کنونی ونزوئلا تأکید کرد و متعهد شد که به حمایت از هدف منصفانه دولت و مردم ونزوئلا در محافظت از استقلال و حاکمیت ملی کشورشان ادامه دهد.

وزیر خارجه چین با تأکید بر این موضوع که آریزا اولین وزیر خارجه ای محسوب می شود که در سال 2020 از چین دیدار کرده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: با مداخله خارجی در ونزوئلا مخالف هستیم

پکن: با مداخله خارجی در ونزوئلا مخالف هستیم