مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 13:102020-01-16سياسي

مشارکت 200 حقوقدانان کرمانشاه در طرح هرمسجد، یک حقوقدان


رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از مشارکت 200 نفر از حقوقدانان کرمانشاهی در اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان خبر داد.

- مشارکت 200 حقوقدانان کرمانشاه در طرح "هرمسجد، یک حقوقدان" ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از مشارکت 200 نفر از حقوقدانان کرمانشاهی در اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان خبر داد.

رسول بهرامی پور در اولین همایش هرمسجد یک حقوقدان که امروز(26 دی) با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزارشد، جهاد حقوقی، عدالتخواهی و مبارزه با فساد را از جمله رسالت های اساسی سازمان بسیج حقوقدانان برشمرد و افزود: در بحث جهاد حقوقی آموزش همگانی را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و در این زمینه طرح هایی را نیز درحال اجرا داریم.

وی از طرح هرمسجد یک حقوقدان به عنوان یکی از این طرح ها یاد کرد وافزود: این طرح از دوسال پیش توسط سازمان بسیج حقوقدانان در کشور شروع و در استان های مختلف به مرحله اجرایی رسید.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه تصریح کرد: از اواخر سال گذشته با روی کار آمدن آیت الله رییسی به عنوان رییس جدید قوه قضاییه این طرح در معاونت فرهنگی قوه قضاییه به جد پیگیری شد.

وی تاکید کرد: برای اجرای این طرح در استان کرمانشاه هم تاکنون نزدیک به 200 نفر از حقوقدانان استان اعلام آمادگی کرده اند تا بصورت داوطلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 200 حقوقدانان کرمانشاه در طرح هرمسجد، یک حقوقدان

مشارکت 200 حقوقدانان کرمانشاه در طرح هرمسجد، یک حقوقدان