مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 10:152020-01-16ورزشي

نماینده کردستان از بهمن ماه به مصاف حریفان خود می رود


رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور با برگزاری قرعه کشی تیم های حاضر در این مسابقات از اوایل بهمن ماه در شهرهای مختلف آغاز به کار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ دور رفت پانزدهمین دوره رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور از روز اول بهمن ماه در شهرهای میزبان آغاز خواهد شد.

مراسم قرعه کشی این رقابت ها با حضور نماینده های 19 تیم حاضر روز گذشته برگزار شد و تیم ها حریفان خود در دور رفت را شناختند.

این رقابت ها با حضور 19 تیم در چهار گروه پنج و چهار تیمی به صورت متمرکز در یک هفته به میزبانی یک تیم در هر گروه برگزار می شود.

امید مراغه، آریانا تهران، جندی شاپور دزفول، آرمینه، یاران سهرابی دیواندره، ستارگان تیکا، هیات فوتبال قزوین، هیات فوتبال عسلویه، آنژان ایذه، شهروند مقاومت جویبار، هیات فوتبال چابکسر، پیروزی گرمسار، پدیده علی آباد گلستان، شهرداری تبریز، پرتو زندگی کوهچنار، هیات فوتبال دابودشت، صدرا نکاه، فاطمیه چترود کرمان و صدرا اهواز 19 تیم حاضر در این رقابت ها هستند.

تیم یاران سهرابی دیواندره به عنوان نماینده استان کردستان در این مسابقات حضور دارد و در گروه دوم با تیم های امید مراغه، آریانا تهران، جندی شاپور دزفول و آرمینه هم گروه است که رقابت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کردستان از بهمن ماه به مصاف حریفان خود می رود

نماینده کردستان از بهمن ماه به مصاف حریفان خود می رود