مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 09:152020-01-16سياسي

شجاعت و مردمداری در وجود سردار حاج قاسم سلیمانی ذاتی بود


40 سال افتخار اشنایی با سردار را داشتم و به دلیل اینکه عشایر زاده بوده دو ویژگی خاص داشت که یکی شجاعت و دیگری مردم داری بود که در وجودش ذاتی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا کرمی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش گرامیداشت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش که به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هیچ وقت سردار سلیمانی ترس به وجودش راه نمی یافت و در کنار ان نیز روحیه مردم داری خود را تا آخر عمر حفظ کرد.

وی افزود: در طول چهل سالی که وی را می شناسم لباس سپاه به هیچ عنوان از تن ایشان در نیامد و بعد از جنگ یگان تحت امر خود را به کرمان بازگرداند تا در خدمت مردم منطقه باشد.

این سردار جنگ ادامه داد: در دوران جنگ نیز هیچکس را نداشت و قبل از جنگ کارمند شرکت اب کرمان بود و به واسطه شجاعت و قدرتی که داشت توانست به عنوان یک مربی آموزشی جنگ تبدیل شود.

کرمی یادآور شد: وقتی به جنگ اعزام شد نشان داد که در این امر نیز توان بسیار بالایی دارد و لشگر ثارالله در دوران جنگ یکی از قویترین لشگرهای هشت سال دفاع مقدس بود.

وی بیان کرد: بعد از جنگ نیز به دلیل اشراری که در مسیر کرمان تا زاهدان مستقر شده بودند این نقطه را نا امن کرده بودند و کسی نمی توانست در این مسیرها به درستی تردد کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت و مردمداری در وجود سردار حاج قاسم سلیمانی ذاتی بود

شجاعت و مردمداری در وجود سردار حاج قاسم سلیمانی ذاتی بود