مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 08:252020-01-16پزشكي

ثبت بیست و هشتمین اهدای عضو در زنجان


مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: بیست و هشتمین اهدای عضو در زنجان با اهدای سه ارگان حیاتی به بیماران نیازمند، - ایسنا/زنجان مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: بیست و هشتمین اهدای عضو در زنجان با اهدای سه ارگان حیاتی به بیماران نیازمند، پیوند عضو انجام شد.

شهریار امام وردی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با بیست و هشتمین اهدای عضو انجام شده در استان، اظهار کرد: بیست و هشتمین اهدای عضو سال جاری در استان متعلق به مرجان محبی، 33 ساله ساکن شهر زنجان است.

وی افزود: پس از کسب رضایت از خانوده این بیمار مرگ مغزی که در مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی شهر زنجان بستری بود، کلیه ها، کبد و قلب آن مرحومه برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند اعضا به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 46 مورد بیمار مرگ مغزی در استان زنجان شناسایی شد که از این تعداد 28 مورد به اهدای عضو، 5 مورد عدم رضایت در اهدای عضو و 16 مورد از موارد شناسایی شده نیز قابلیت اهدای عضو نداشتند.

مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه افراد می توانند از طریق ثبت نام های اینترنتی در این امر خیر و خداپسندانه نام نویسی کنند، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیست و هشتمین اهدای عضو در زنجان

ثبت بیست و هشتمین اهدای عضو در زنجان