مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 07:452020-01-16اقتصادي

آماده ارائه تسهیلات ویژه برای تولید چادرمشکی هستیم


قائم مقام وزیر صنعت، معدن، تجارت در امور بازرگانی گفت: آماده ارائه تسهیلات ویژه برای تولید چادر مشکی در کشور به ویژه در دارالعباده یزد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مدرس خیابانی، صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از حمایت های بی دریغ امام جمعه یزد از صنعت استان یزد اظهار داشت: در برنامه های نوشته شده برای تحریم علیه ایران، دو نقطه مورد هدف قرار گرفته که یکی بخش تولید و دیگری معیشت بود.

وی افزود: در بخش تولید بیکاری جوانان و در نهایت معترض شدن آنها توسط دشمنان دنبال می شود و در بحث معیشت نیز، فقر خانواده ها و در نهایت اعتراضات خیابانی آنها دنبال می شود که خوشبختانه در هر دو مورد نقشه دشمنان نقش بر آب شده است.

مدرس خیابانی عنوان کرد: اکنون در سطح تولید، میانگین افزایش تولید کالا در کشور ما بین هفت تا 13 درصد است و به رغم تهدیدها، حجم صادرات در سال جاری به 32 میلیارد دلار رسیده است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن، تجارت در امور بازرگانی بیان کرد: در بخش معیشت نیز با وجود تحریم ها در تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم و دو برابر نیاز کشور ذخیره کالاهای اساسی داریم.

وی تصریح کرد: کشور ما اکنون در جنگ اقتصادی است اما هیچ نقطه از کشور شباهتی به کشوری که در جنگ اقتصادی است، ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ارائه تسهیلات ویژه برای تولید چادرمشکی هستیم

آماده ارائه تسهیلات ویژه برای تولید چادرمشکی هستیم