مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 07:402020-01-16اقتصادي

بحران آبی در قطب تولید آب/ چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال بارش ها نسبت به سال گذشته بسیار کمتر است، گفت: با توجه به میانگین بارش ها و در مقایسه با سایر استان ها، - مهرداد قطره صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرکرد با بیان اینکه امسال بارش ها نسبت به سال گذشته بسیار کمتر است، گفت: با توجه به میانگین بارش ها و در مقایسه با سایر استان ها، چهارمحال و بختیاری رتبه دوم خشکسالی را در کشور دارد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه احتمالا این کمبود بارش همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: از اول مهرماه تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش و نسبت به بلندمدت مشابه 28 درصد کاهش بارندگی در استان داریم.

باز شدن سد زاینده رود درحالی است که بارش ها کمتر از نصف شده است وی ادامه داد: سال گذشته از اول مهرماه تاکنون در کوهرنگ 876 میلی متر بارش داشتیم و امسال 394 میلی متر و این درحالی است که سد زاینده رود را باز کرده اند.

قطره با بیان اینکه صبح امروز کوهرنگ با دمای 13 درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بود، اضافه کرد: از اواخر روز جمعه و عمدتا شنبه و یکشنبه هفته آینده در مناطق غربی و جنوبی استان بارش برف و باران خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آبی در قطب تولید آب/ چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور

بحران آبی در قطب تولید آب/ چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور