مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 07:252020-01-16سياسي

راهپیمایی مردم استان یزد در حمایت از فرزندان رشید سپاه اسلام


جانشین شورای هماهنگی استان یزد از برگزاری مراسم راهپیمایی در محکومیت جنایات آمریکا و حمایت از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز جمعه این هفته در استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سعید زارع با اشاره به درخواست های مکرر مردم دارالعباده استان یزد مبنی بر حمایت از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه آمریکای جنایتکار اظهار داشت: فردا پس از اقامه نماز وحدت آفرین جمعه مردم ولایی دارالعباده در تمامی شهرستان های استان به منظور پاسداشت و قدردانی از زحمات نیروهای خدوم مسلح به ویژه سپاه مقتدر در نواختن سیلی محکم به آمریکای خبیث راهپیمایی خواهند کرد.

جانشین شورای هماهنگی استان یزد ادامه داد: این راهپیمایی همچنین برای ابراز همدردی با خانواده های داغدار شهدای سانحه هواپیمایی  و محکومیت هتاکی های بی شرمانه ساختارشکنان  و موج سواری مزدوران خارجی برگزار خواهد شد.

زارع ضمن دعوت از آحاد مردم ولایی استان یزد برای حضور در این راهپیمایی گفت: مسیر راهپیمایی در یزد از مسجد ملا اسماعیل تا چهارراه شهدا خواهد بود.

وی گفت: مردم انقلابی و بصیر یزد همواره درصحنه های مختلف یار و یاور انقلاب اسلامی بوده و این بار نیز با حضور شکوهمند خود در این مراسم بار دیگر خشم و نفرت خود را از استکبار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم استان یزد در حمایت از فرزندان رشید سپاه اسلام

راهپیمایی مردم استان یزد در حمایت از فرزندان رشید سپاه اسلام