مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 07:152020-01-16اقتصادي

افزایش سهمیه قیر رایگان به تنگستان/ دو زمین چمن فوتبال در اهرم احداث می شود


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: از محل قیر رایگان، سهمیه ای که قرار است به شهر اهرم تخصیص داده شود، را افزایش خواهیم داد و کمک خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، حمید بردستانی در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان ضمن اشاره به این اینکه شهرداری ها بخشی از فعالیت های خود را به تبع توان مالی و فنی انجام می دهند، اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتباری که همه ما شاهد آن هستیم، با این حال می بینیم که فعالیت های عمرانی شهرداری اهرم به تبع دیگر شهرداری های دیگر استان متوقف نشده است.

 مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت شهرداری ها صرفا عمرانی نبوده و با همه حوزه ها مرتبط است، افزود: در بازدیدی که از پروژه های شهرداری اهرم داشتیم دیدیم که بخش عمده ای از آسفالت کوچه ها و معابر اهرم با همراهی فرماندار و اقدام شورا و شهرداری اهرم انجام شده و مابقی آن در حال انجام است.

 بردستانی اضافه کرد: از محل قیر رایگان، سهمیه ای که قرار است به شهر اهرم تخصیص داده شود، را افزایش خواهیم داد و کمک خواهیم کرد.

وی در خصوص پروژه های عمرانی اهرم نیز تصریح کرد: یک چمن مصنوعی و چمن بزرگ فوتبال در حال احداث است که به لحاظ بصری در نقطه بسیار خوبی واقع شده و این پروژه های ورزشی می تواند در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه قیر رایگان به تنگستان/ دو زمین چمن فوتبال در اهرم احداث می شود

افزایش سهمیه قیر رایگان به تنگستان/ دو زمین چمن فوتبال در اهرم احداث می شود