مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 دی 1398 ساعت 06:552020-01-16سياسي

تشریح اقدامات سپاه در مناطق سیل زده شرق هرمزگان/ تا رفع مشکلات کنار مردم می مانیم


سردار اباذر سالاری شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق شرقی هرمزگان در جاسک و بشاگرد، سپاه های شهرستانی مأمور شدند تا امکانات و تجهیزات خود را برای کمک به مردم به میدان بیاورند.

وی افزود: از روز دوم نیز سپاه امام سجاد (ع) و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعات عصر به کمک مردم در مناطق سیل زده اقدام و تیم های جهادی نیز از شهرهای مختلف استان به بشاگرد و جاسک اعزام شدند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با بیان این که هم اکنون 30 گروه جهادی از شهرهای بندرعباس، رودان، میناب، بندرخمیر و سیریک برای امدادرسانی به روستاهای جاسک اعزام شده اند و شمار بیشتری از نیروهای جهادی نیز در نوبت اعزام به مناطق سیل زده هستند، خاطرنشان کرد: سیل در جاسک موجب ورود حجم وسیعی از گل و لای به منازل مردم شده که تلاش گروه های مردمی برای تخلیه گل و لای از منازل مردم را می طلبد اما تلاش ها  در بشاگرد بیشتر معطوف به برقراری محورهای مواصلاتی و رساندن اقلام غذایی به مردم است.

هر روستا یک گروه جهادی سردار سالاری با اشاره به ایجاد دو قرارگاه پشتیبانی در لیردف و گابریک برای کمک رسانی به مردم سیل زده جاسک، اضافه کرد: برنامه ریزی کرده ایم که در هر روستا یک گروه جهادی مستقر شده و به یاری مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات سپاه در مناطق سیل زده شرق هرمزگان/ تا رفع مشکلات کنار مردم می مانیم

تشریح اقدامات سپاه در مناطق سیل زده شرق هرمزگان/ تا رفع مشکلات کنار مردم می مانیم