مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 22:352020-01-15اقتصادي

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان اردبیل


معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اردبیل گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان اردبیل با هدف حمایت از تولید داخلی و رونق تولید برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از سازمان صمت اردبیل، منصور پناهی در جلسه بررسی و هماهنگی توزیع کالاهای کشاورزی و تولیدی به صورت عرضه مستقیم در بازارچه های شهرداری اردبیل با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان اردبیل و اهمیت تامین و توزیع کالاهای اساسی اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید داخلی و رونق تولید است.

وی با اشاره به اینکه تنظیم بازار و حذف واسطه ها در عرضه مستقیم کالا مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه است، افزود: تولیدکنندگان باید در این گونه مراکز حضوری فعال داشته باشند و محصولات کشاورزی و اقلام پروتیینی را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مردم عرضه کنند.

معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت اردبیل تصریح کرد: در این راستا، به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، قیمت و کیفیت اجناس عرضه شده در این نمایشگاه مورد نظارت بازرسان قرار می گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان تصریح کرد: بیشتر کالاهای موجود در این نمایشگاه به طور مستقیم توسط تولیدکنندگان عرضه می شود و به همین دلیل نرخ های ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان اردبیل

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان اردبیل