مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 21:402020-01-15اقتصادي

نقش شبکه ملی اطلاعات در افزایش سرعت رشد اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتفاقات روزهای اخیر و اتفاقاتی که در آینده ای نه چندان دور برای کشور رخ خواهد داد همگی بیش از پیش بر لزوم تامین زیرساختهای رشد اقتصادی پایدار حتی در شرایط بحرانی و اضطرار را فراهم می­آورد، - اگر کشوری مرز نداشته باشد اتفاقات بسیاری در آن به وقوع می پیوندد از جمله : تعدی و تعرض به منابع و منافع، از دست دادن هویت ملی، بروز پدیده هایی چون قاچاق، پول شویی و گسترش بخش غیررسمی اقتصاد، عدم توان دفاعی در حملات حقیقی و سایبری و.

، برای همین شبکه ملی اطلاعات میخواهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتفاقات روزهای اخیر و اتفاقاتی که در آینده ای نه چندان دور برای کشور رخ خواهد داد همگی بیش از پیش بر لزوم تامین زیرساختهای رشد اقتصادی پایدار حتی در شرایط بحرانی و اضطرار را فراهم می­آورد، بر خلاف تصورات عامیانه شبکه ملی اطلاعات انزوای مجازی نیست، بلکه به معنای ایجاد زیرساختهای سهولت بخش برای روابط داده ای میان کاربران است، در این یادداشت به بررسی نقش شبکه ملی اطلاعات در ایجاد رشد اقتصادی پایدار میپردازیم.

شبکه ملی اطلاعات چیست؟ هنگامی که سخن از شبکه ملی اطلاعات می شود عده زیادی توان تعریف و تفسیر آن را ندارند و عده ای دیگر تصورات خود که برخاسته از پیشینه نادرست ذهنی نسبت به مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شبکه ملی اطلاعات در افزایش سرعت رشد اقتصادی

نقش شبکه ملی اطلاعات در افزایش سرعت رشد اقتصادی