مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 19:352020-01-15سياسي

سه هزار گروه جهادی به کمک سیل زدگان سیستان و بلوچستان شتافتند


سردار یعقوب سلیمانی عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ره آورد سرزمین نور در کرمان افزود: بیش از 36 هزار اثر در شانزدهمین جشنواره ملی آن در سال گذشته جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره های استانی ره آورد سرزمین نور در کشور در حال برگزاری است و با این اقدام جمع آوری آثار سه برابر شهداست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دفاع مقدس یک تابلوی زیبا و مقدس است که هر چه به آن نزدیک تر شویم زیبایی های آن را بیشتر درک می کنیم افزود: جشنواره ره آورد سرزمین نور جشنواره ای برای مستند کردن آثار دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور راه اندازی شد تا یاد و نام شهدا زنده بماند بیان کرد: راهیان نور به ما درس ایثار، شهادت و ولایت می دهد و روحیه استکبارستیزی را یادآور می شود.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه با راهیان نور در مقابل تهاجم فرهنگی کشور پیروز شدیم افزود: انتشار فرهنگ جهاد و مقاومت و نترسیدن از دشمن با راهیان نور محقق می شود.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه آمریکا به دنیال ایجاد حیات خلوتی در ایران است تا منافع خود را داشته باشد و باید هوشیار باشیم افزود: هنر ما مقاومت است و تسلیم و سازش هیچ مشکلی از کشور حل نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار گروه جهادی به کمک سیل زدگان سیستان و بلوچستان شتافتند

سه هزار گروه جهادی به کمک سیل زدگان سیستان و بلوچستان شتافتند